Javascript required
Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

מאור בוזגלו קוקו : "אבא בכלל לא האמין שאצא שחקן" : כל משחקי הפועל רמת גן.

הפועל כפר סבא, בנג'מין קוקו, 29.2%. בשירו אוסמן · ג'ונתן ויקטור ג'רארד אסוס · אסי בוזגלו · אלי ביטון · שחר בלילטי. ג'ובאני רוסו, עדן בן זקן, מאור ומירן בוזגלו ועוד רבים יפים ונכונים. אלירן עטר, מאור בוזגלו, עודד גביש, אופיר דוידזאדה, מאור מליקסון, סיראז' נסאר. הפועל תל אביב, מאור בוזגלו, 73.1%.

בשירו אוסמן · ג'ונתן ויקטור ג'רארד אסוס · אסי בוזגלו · אלי ביטון · שחר בלילטי. "א×'א ×'כלל לא ×
"א×'א ×'כלל לא ×"אמין שאצא שחקן" from ynet-images1.yit.co.il
מאור בוזגלו יחתום ביממה הקרובה על חוזה לעונה אחת בביתר ירושלים, שעשויה להשאיר את ז'ורז'יניו הברזילאי. מכבי תל אביב, צ'יקו אופואדו, 72.9%. יעקב בוזגלו, אביו של הכדורגלן מאור בוזגלו, דיבר הערב (שלישי), בתכנית הספורט של ישראל על דיון הבוררות שנערך היום לבנו, בסיומו החליטו הוא . אלירן עטר, מאור בוזגלו, עודד גביש, אופיר דוידזאדה, מאור מליקסון, סיראז' נסאר. מוחמד כליבאת, מוחמד עוואד, אובידיו ביק, בנג'מין קוקו, עלי עותמאן . הפועל כפר סבא, בנג'מין קוקו, 29.2%. מילים על משחקי הפועל רמת גן בליגה הראשונה. איאד ח'וטבא · אודי חנון יהודה · צליל חתוכה · גל כהן · ג'יימס קוקו לומל .

מילים על משחקי הפועל רמת גן בליגה הראשונה.

ככה תפסנו את יהודה פוליקר. הפועל כפר סבא, בנג'מין קוקו, 29.2%. לשמלה ההיסטרית הזו נטע התאימה תסרוקת אסופה של קוקו מוברש, בשילוב איפור מדויק עבודתם. יעקב בוזגלו, אביו של הכדורגלן מאור בוזגלו, דיבר הערב (שלישי), בתכנית הספורט של ישראל על דיון הבוררות שנערך היום לבנו, בסיומו החליטו הוא . כל משחקי הפועל רמת גן. מכבי תל אביב, צ'יקו אופואדו, 72.9%. צילום מסך, מתוך האינסטגרם של אסי בוזגלו. מאור בוזגלו זה לא עובד הוא מהיר והוא מפוקס למצער הוא עבר פציע קשה קורה. ג'ובאני רוסו, עדן בן זקן, מאור ומירן בוזגלו ועוד רבים יפים ונכונים. מוחמד כליבאת, מוחמד עוואד, אובידיו ביק, בנג'מין קוקו, עלי עותמאן . ואליד באדיר · סמיר באירקטרביץ' · חסן בדג'ייב · אילן בוארון · אלמוג בוזגלו · אסי בוזגלו · מאור בוזגלו · עומר בוקסנבוים · דניאל בורחל · אלי ביטון · דודו ביטון . מילים על משחקי הפועל רמת גן בליגה הראשונה. אלירן עטר, מאור בוזגלו, עודד גביש, אופיר דוידזאדה, מאור מליקסון, סיראז' נסאר.

הפועל כפר סבא, בנג'מין קוקו, 29.2%. מילים על משחקי הפועל רמת גן בליגה הראשונה. ואליד באדיר · סמיר באירקטרביץ' · חסן בדג'ייב · אילן בוארון · אלמוג בוזגלו · אסי בוזגלו · מאור בוזגלו · עומר בוקסנבוים · דניאל בורחל · אלי ביטון · דודו ביטון . כל משחקי הפועל רמת גן. אסי בוזגלו, בני ברוכים (צילום:

צילום מסך, מתוך האינסטגרם של אסי בוזגלו. "א×'א ×'כלל לא ×
"א×'א ×'כלל לא ×"אמין שאצא שחקן" from ynet-images1.yit.co.il
אלירן עטר, מאור בוזגלו, עודד גביש, אופיר דוידזאדה, מאור מליקסון, סיראז' נסאר. אחד הבולטים הוא הכדורגלן מאור בוזגלו, שמסתובב עם יועץ תקשורת קבוע שאחראי גם על הראיונות שלו מול התקשורת, אך גם על התדמית ברשתות החברתיות. הפועל תל אביב, מאור בוזגלו, 73.1%. מאור בוזגלו זה לא עובד הוא מהיר והוא מפוקס למצער הוא עבר פציע קשה קורה. בשירו אוסמן · ג'ונתן ויקטור ג'רארד אסוס · אסי בוזגלו · אלי ביטון · שחר בלילטי. ככה תפסנו את יהודה פוליקר. איאד ח'וטבא · אודי חנון יהודה · צליל חתוכה · גל כהן · ג'יימס קוקו לומל . מילים על משחקי הפועל רמת גן בליגה הראשונה.

ג'ובאני רוסו, עדן בן זקן, מאור ומירן בוזגלו ועוד רבים יפים ונכונים.

מאור בוזגלו יחתום ביממה הקרובה על חוזה לעונה אחת בביתר ירושלים, שעשויה להשאיר את ז'ורז'יניו הברזילאי. מוחמד כליבאת, מוחמד עוואד, אובידיו ביק, בנג'מין קוקו, עלי עותמאן . מכבי תל אביב, צ'יקו אופואדו, 72.9%. ככה תפסנו את יהודה פוליקר. יעקב בוזגלו, אביו של הכדורגלן מאור בוזגלו, דיבר הערב (שלישי), בתכנית הספורט של ישראל על דיון הבוררות שנערך היום לבנו, בסיומו החליטו הוא . מילים על משחקי הפועל רמת גן בליגה הראשונה. מאור בוזגלו זה לא עובד הוא מהיר והוא מפוקס למצער הוא עבר פציע קשה קורה. אסי בוזגלו, בני ברוכים (צילום: ואליד באדיר · סמיר באירקטרביץ' · חסן בדג'ייב · אילן בוארון · אלמוג בוזגלו · אסי בוזגלו · מאור בוזגלו · עומר בוקסנבוים · דניאל בורחל · אלי ביטון · דודו ביטון . צילום מסך, מתוך האינסטגרם של אסי בוזגלו. כל משחקי הפועל רמת גן. אחד הבולטים הוא הכדורגלן מאור בוזגלו, שמסתובב עם יועץ תקשורת קבוע שאחראי גם על הראיונות שלו מול התקשורת, אך גם על התדמית ברשתות החברתיות. הפועל כפר סבא, בנג'מין קוקו, 29.2%.

כל משחקי הפועל רמת גן. הפועל תל אביב, מאור בוזגלו, 73.1%. מכבי תל אביב, צ'יקו אופואדו, 72.9%. אלירן עטר, מאור בוזגלו, עודד גביש, אופיר דוידזאדה, מאור מליקסון, סיראז' נסאר. ואליד באדיר · סמיר באירקטרביץ' · חסן בדג'ייב · אילן בוארון · אלמוג בוזגלו · אסי בוזגלו · מאור בוזגלו · עומר בוקסנבוים · דניאל בורחל · אלי ביטון · דודו ביטון .

בשירו אוסמן · ג'ונתן ויקטור ג'רארד אסוס · אסי בוזגלו · אלי ביטון · שחר בלילטי. "א×'א ×'כלל לא ×
"א×'א ×'כלל לא ×"אמין שאצא שחקן" from ynet-images1.yit.co.il
כל משחקי הפועל רמת גן. בשירו אוסמן · ג'ונתן ויקטור ג'רארד אסוס · אסי בוזגלו · אלי ביטון · שחר בלילטי. אלירן עטר, מאור בוזגלו, עודד גביש, אופיר דוידזאדה, מאור מליקסון, סיראז' נסאר. ואליד באדיר · סמיר באירקטרביץ' · חסן בדג'ייב · אילן בוארון · אלמוג בוזגלו · אסי בוזגלו · מאור בוזגלו · עומר בוקסנבוים · דניאל בורחל · אלי ביטון · דודו ביטון . ג'ובאני רוסו, עדן בן זקן, מאור ומירן בוזגלו ועוד רבים יפים ונכונים. הפועל כפר סבא, בנג'מין קוקו, 29.2%. מאור בוזגלו זה לא עובד הוא מהיר והוא מפוקס למצער הוא עבר פציע קשה קורה. צילום מסך, מתוך האינסטגרם של אסי בוזגלו.

מכבי תל אביב, צ'יקו אופואדו, 72.9%.

הפועל כפר סבא, בנג'מין קוקו, 29.2%. כל משחקי הפועל רמת גן. מאור בוזגלו יחתום ביממה הקרובה על חוזה לעונה אחת בביתר ירושלים, שעשויה להשאיר את ז'ורז'יניו הברזילאי. אלירן עטר, מאור בוזגלו, עודד גביש, אופיר דוידזאדה, מאור מליקסון, סיראז' נסאר. ג'ובאני רוסו, עדן בן זקן, מאור ומירן בוזגלו ועוד רבים יפים ונכונים. בשירו אוסמן · ג'ונתן ויקטור ג'רארד אסוס · אסי בוזגלו · אלי ביטון · שחר בלילטי. הפועל תל אביב, מאור בוזגלו, 73.1%. מאור בוזגלו זה לא עובד הוא מהיר והוא מפוקס למצער הוא עבר פציע קשה קורה. צילום מסך, מתוך האינסטגרם של אסי בוזגלו. ככה תפסנו את יהודה פוליקר. אסי בוזגלו, בני ברוכים (צילום: ואליד באדיר · סמיר באירקטרביץ' · חסן בדג'ייב · אילן בוארון · אלמוג בוזגלו · אסי בוזגלו · מאור בוזגלו · עומר בוקסנבוים · דניאל בורחל · אלי ביטון · דודו ביטון . אחד הבולטים הוא הכדורגלן מאור בוזגלו, שמסתובב עם יועץ תקשורת קבוע שאחראי גם על הראיונות שלו מול התקשורת, אך גם על התדמית ברשתות החברתיות.

מאור בוזגלו קוקו : "א×'א ×'כלל לא ×"אמין שאצא שחקן" : כל משחקי הפועל רמת גן.. לשמלה ההיסטרית הזו נטע התאימה תסרוקת אסופה של קוקו מוברש, בשילוב איפור מדויק עבודתם. ג'ובאני רוסו, עדן בן זקן, מאור ומירן בוזגלו ועוד רבים יפים ונכונים. ואליד באדיר · סמיר באירקטרביץ' · חסן בדג'ייב · אילן בוארון · אלמוג בוזגלו · אסי בוזגלו · מאור בוזגלו · עומר בוקסנבוים · דניאל בורחל · אלי ביטון · דודו ביטון . צילום מסך, מתוך האינסטגרם של אסי בוזגלו. איאד ח'וטבא · אודי חנון יהודה · צליל חתוכה · גל כהן · ג'יימס קוקו לומל .